onsdag 3. april 2013

Aicha.Denne har aldri frose tilbake.
Det ser dårleg ut blant rosene,det er møkje svart mest over alt,eg klyppe vanlegvis rosene med påske men i år er det mykje tele og barfrost det er om lag som for 2 år sia då fraus omtrent alt.
Det som er svart har eg klypt 16-3 det var en del som var grønne av dei har eg klypt ca halparten,no vill eg sjå om dei greier seg betre mot uttørking istaden for å dekke,det skulle vel ikkje vore før telen var gått men dette var ei prøve.Det som er verst er att ein god del ikkje kan skaffast før neste vår men eg fikk send en tillegbestilling no i påsken på

Tove Jansson den skal vere harfør
Austinroser.
Emanuel
Lady Emma Hamilton
James Galway
Pegasus
Princess Alexandra of Kent
Rosemoor
Bukavu (Lens roses)

Etiketter:

1 Kommentarer:

Blogger Et nytt landsbyliv sa ...

Dette har vært en hard rosevinter. Jeg har nok også mistet noen. Vi har gravd og drenert rundt huset og alt gikk ikke som planlagt og vi fikk isning der det ikke skulle vært is...

Lykke til med rosene. Vi får krysse fingerne og håpe på det beste.

Anne

4. april 2013 kl. 01:19  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden